Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΜΑΝΑ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΜΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ


Μητέρα πατρίδα, οι πολιτικοί μας, μου ζητούν να είμαι αισιόδοξη για το μέλλον μα εγώ ……

Πατρίδα μου, οι μεγαλύτεροι μου ζητούν να μην μιλώ μα εγώ…..

Ελλάδα μου, οι γύρω μου μου ζητούν να μη πιστεύω μα εγώ….

Μάνα μου, Ελλάδα μου, μου ζητούν να μη σκέφτομαι μα εγώ….

Μάνα μου, με περιμένουν αύριο και μεθαύριο πολλά και αγωνιώ!!!!!

Μάνα, εσύ η πιο όμορφη, η πιο περήφανη, η πιο δοξασμένη. Μάνα και εγώ………. πες μου μάνα που μεγάλωσα με την αισιοδοξία μέσα στο αίμα μου που να τη βρω όταν δεν βλέπω τρόπο να μεγαλώσω τα παιδιά μου με περηφάνια και αξιοπρέπεια!!!

Μη με ρωτήσεις γιατί? Γιατί δεν θέλουν παιδιά σήμερα μάνα!!! Πουθενά δεν υπάρχει μέριμνα για τα παιδιά μας μάνα! Και μεταξύ μας μάνα μεριμνούν για τους ξένους, μάνα!

Πουθενά δεν άφησαν μια σταλιά ελπίδας για το μέλλον μας μάνα!!!! Ναι μάνα, αντλώ δύναμη να παλεύω για τα παιδιά μέσα από τα μάτια τους και μέσα από το γαλάζιο χρώμα του ουρανού και της θάλασσας.

Να ελπίζω…. όμως αισιόδοξη δεν μπορώ να είμαι, όχι όσο τουλάχιστον μου το ζητούν αυτοί που μου στερούν την χαρά της μητρότητας με ένα βουνό από υποχρεώσεις και τρέξιμο και προβλήματα!!!

Μάνα, δεν μπορώ άλλο θέλω να μιλήσω, να φωνάξω γιατί μας χώρισαν μάνα . Τι σου λέω???? Ξέρεις, έχω 4 παιδιά, αν το ένα γίνει δημόσιος υπάλληλος, το άλλο αγρότης, το άλλο ιδιωτικός υπάλληλος και το άλλο επιχειρηματίας εγώ θα πρέπει να αγαπώ κάποιο διαφορετικά; να δείχνω αδυναμία σε κάποιο; να κατηγορώ το ένα στο άλλο; και αντί να είναι αγαπημένα να τσακώνονται; Γιατί έτσι γίνεται μάνα και πονώ και δεν αντέχω να βλέπω αδέλφια το ένα απέναντι στο άλλο!!!

Μάνα, μάνα, σου φωνάζω μάνα, γιατί πιστεύω μάνα, πιστεύω ότι εσύ που δίδαξες δημοκρατία, δικαιοσύνη και πολιτισμό δεν μπορεί να χαίρεσαι να κόβουν το γάλα του πιο μικρού παιδιού σου για να συνεχίζει να τρώει εκείνο το μεγάλο που έχει τη δύναμη. Εσύ μάνα δεν θα το έκανες ποτέ!!!! Αλλά σήμερα κάποιοι το κάνουν πως;

Αχ ρε μάνα!! δεν ξέρεις χτύπησαν αλύπητα το πιο αδύναμο σου παιδί ,το μικρό σου, το απλό λαό και του έκοψαν μάνα, το γέλιο και το γάλα!!! Ακούς μάνα, είναι πολυτέλεια μάνα να έχεις φρούτα και γιαούρτι στο σπίτι μάνα!!

Με βρίσκεις υπερβολική μάνα? Δεν είμαι μάνα!!! Άκου το μικρό που κλαίει μάνα, αδύναμο κλάμα ακόμα!!!!

Αχ μάνα, δεν κάνει να σκέφτομαι μάνα έτσι!!! δεν πρέπει να σκέφτομαι γιατί τίποτε δεν αλλάζει μάνα!!!!! όχι τίποτα!!!! αλήθεια μάνα ποιος το είπε αυτό??? Ποιος ήταν αυτός που μου πέρασε ότι δεν κάνει να σκέφτομαι έτσι γιατί ακούγεται πολύ εθνικιστικό ή ουτοπικό ή παραδοσιακό έχουν ειπωθεί, αλήθεια σου λέω, πολλές εκφράσεις για να με κάνουν αισθανθώ ότι είμαι λάθος που σκέφτομαι με την καρδιά και το μυαλό του Έλληνα!!!!

Λοιπόν μάνα είναι και το τελευταίο γράμμα που σου γράφω δεν χρειάζεται να σου ξαναγράψω! Ξέρεις εσύ ότι τα λόγια θέλουν πράξεις μάνα και εγώ μάνα επειδή έχω να σκεφτώ ότι πρέπει να παραδώσω στα παιδιά μου ότι βρήκα, θα παλέψω μάνα. Απόγονος εκείνων των παιδιών σου που μέχρι και σήμερα αντί να τους τιμούν βρίσκουν τρόπο να τους προδίδουν μάνα ή με ένα υπονοούμενο ότι δεν ήταν άντρες ή με ένα ευχαριστώ σ Αμερικανούς που δεν έγινε πόλεμος μάνα ή με μια απόταξη γιατί δεν δέχθηκε την κάρτα του πολίτη. Όλοι μας ξέρουμε αλλά κανείς μας δεν μιλάει και δεν αντιδράει γιατί?????

Αυτό πρέπει να το απαντήσεις εσύ αδελφέ μου!!! στη μάνα πατρίδα μας κάτω από την γαλανόλευκη σημαία. Να απαντήσεις στα μάτια των παιδιών σου και στο χαμόγελο τους !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου